Familiekos, 17.mai og strikket barne nordlandsbunad☺️

Tenk at igår var 17. Mai. Tiden går så fort!

Jeg digger fridager, uansett hva de er. Helg, rød dager, eller feriedager fra jobb. Er alltids kos og godt!

Det er en ting jeg liker med å jobbe bare fem dager i uken😅😊

Man jobber ikke i helgene!

Og det er så kos de helgene jeg har jenta mi, goe da kan vi gjør mer sammen.

Denna uka har så langt gått fort, besøk har jeg, vi har vært på besøk hos familien min, og vi har koset oss ute, inne og på besøk!

Vært ute å leket på lekeplass i helga, kos i hverdagen og mye jenta mi liker og gjøre! Hun har da et skikkelig ute barn som digger og være ute😊


Jenta mi elsker og dra til besteforeldrene sine, og er alltids kos for henne når vi drar ditt. selv om det bare er for en time eller to. Hun synes alltids det er kos😊

Så igår dro vil til besteforeldrene, og hele den nærmeste familien kom. søsken mine og en av besteforeldrene mine.
Vi koset oss med kake, prating og det og være samlet☺️

Norlandsbunad/festdrakten jeg strikket er på😊(mer om den kan du lese om i innlegget før dette😊)

    

Vi er en nær familie, og er alltids kos når vi alle sammen møtes☺️

Men dagene går i ett, og straks er uken over, noe som er rart. og litt kjedelig, men dagene går fort av gårde, spesielt de man har fri!
MEN snart er mai over, og vi går inn i juni, og da er det ikke så lenge til ferie og sommer! Det blir godt det😃

Håper dere alle har koset dere disse dagene, og at dere forsetter og kose dere resten av uken💜

-KreativitetOgHverdagen (Chani)☺️

Er ei jente i sent tjue årene som er alene mamma til ei på 3, ei lita solstråle av ei jente. Jeg er ei sjenert jente, som liker og snakke med nære å kjære, men også de som er rundt meg og i hverdagen min. Jeg er også veldig kreativ som liker og holde på med alt fra strikking til skriving, har for mange hobbyer men trives med det :D
Posts created 6

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top