Tiden går fort avgårde😅

Det er utrolig hvor fort dagene går, føler at det nettopp var 17 mai, men vi er allerede på siste dag av Mai!😅

Dagene har gått på å være sammen med jenta mi, vi har vært å sett på ender, plukket blomster, leket ute, baket, og koset oss me familie og våre nærmeste😊

Når jenta mu har sovet, har jeg holdt på med tegne kurs, å litt forskjellige andre ting som husarbeid, tilbringe tid med kjæresten min på telefon(bor et stykke unna, så får ikke tid til å møtes, bare fridager å helger), å pc ting😊

Under ser dere noen bilder av dagene😊

 

Nå nærmer helgen seg, noe jeg gleder med til, da jeg igjen har blitt forkjøla, å føler jeg trenger å få slappet av litt😅 ikke lett å holde seg 100% frisk npr man jobber med barn som er mye syk😅

Anyhow, håper dere har og får en flott dag, og ei god helg💜

-Chani (Kreativitet og hverdag)😊

Er ei jente i sent tjue årene som er alene mamma til ei på 3, ei lita solstråle av ei jente. Jeg er ei sjenert jente, som liker og snakke med nære å kjære, men også de som er rundt meg og i hverdagen min. Jeg er også veldig kreativ som liker og holde på med alt fra strikking til skriving, har for mange hobbyer men trives med det :D
Posts created 6

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top